FAQ / Často kladené otázky
Často kladené otázky
Co je potřeba k již registrované škodě doložit?
Seznam požadovaných dokladů a možnost jejich zaslání naleznete na https://rychleskody.uniqa.cz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak a na který účet lze hradit pojistné?
Pojistné doporučujeme hradit inkasem z účtu - více informací k nastavení v bance - /moznosti-platby/. Platbu je možné uhradit on-line https://platba.uniqa.cz/public nebo prostřednictvím klientského programu https://www.myuniqa.cz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dostali jste upomínku platby pojistného a Vy jste ho už uhradili?
Naskenujte prosím doklad o platbě a zašlete na e-mail: sprava.pojistneho@uniqa.cz.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co je pojištěné v mé pojistné smlouvě?
Informace ke smlouvám naleznete v klientském programu https://www.myuniqa.cz.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chci provést změnu ve své pojistné smlouvě...
Změnu kontaktních údajů, v případě změny způsobu a frekvence placení můžete nahlásit prostřednictvím klientského programu https://www.myuniqa.cz, případně e-mailem: info@uniqa.cz.
Změnu rozsahu smlouvy je nezbytné domluvit s pracovníkem, s nímž bylo pojištění uzavřeno - s Vaším makléřem nebo pojišťovacím poradcem UNIQA pojišťovny. Nemáte-li kontakt na pojišťovacího poradce UNIQA, pobočky pojišťovny najdete na adrese /kontakty/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chci vypovědět pojistnou smlouvu...
Žádost o ukončení pojištění je nutno podat písemně. Výpověď lze předat osobně na naší pobočce na adrese /kontakty/, případně ji můžete poslat i písemně na adresu centrály: UNIQA pojišťovna, Evropská 136, Praha 6, 160 12. Výpověď lze zaslat datovou schránkou (andcicx) nebo e-mailem, máte-li zřízen elektronický podpis.
Výpověď buď sepište sami, nebo vyplňte příslušný formulář: /dokumenty-ke-stazeni/